Novinky
Prvá jazda Mercedes-Benz triedy C – Opäť na vrchole?
Nový Mercedes-Benz triedy C sa predstavuje na slovenských cestách.Skrutkový kompresor ako základná výbava autoservisov
Prečo práve skrutkové kompresory pre autoservis?Predstavenie Volvo XC40
Ten čas už totiž, podľa môjho názoru, prišiel, ...Testy
Nissan Townstar Combi - Auto z druhej strany!
Pod vyklopenými dverami kufra alebo “zadnou strechou” si pokojne urobíš piknik.Dacia Jogger Extreme - Shots
Je to ako prvý panák večera.MG EHS Plug-in Hybrid Exclusive - Ber to!
Maximálka 190 km/h a zrýchlenie z 0-100 za 6,9 sekundy prekvapí viac ako je očakávané.Akcie
Viac ako škola šmyku
Pre tých, ktorí chcú svoje jazdecké zručnosti okoreniť zábavou. A v neposlednom rade sa...Intenzívny kurz bezpečnej jazdy
Opäť možnosť stať sa lepším vodičom. Opäť možnosť si to užiť s priateľmi, či...Honda e #obrubnik 30062020
Sme späť a už 30.6.2020 o 18:00 začíname plne elektrický #obrubnik
BMW 420d GRAN COUPE xDRIVE M SPORT
PREČO? Popravde, iba som šiel okolo (kopca so zákrutami) a chcel vyskúšať 190 naftových koní. A s radosťou zistil, že riadenie, podvozok a brzdy stoja za to!

ŠKODA ENYAQ COUPE iV 80 SPORTLINE
PREČO? 204 elektrický koní, 310 okamžitých Nm, imidžový zadok a prívlastok inklinujúci ku športu - coupe!

MITSUBISHI SPACE STAR SPORT
PREČO? 80 k a 102 Nm nie sú dnes čísla na odpadnutie, ale v kombinácii s 950 kg ...

ŠKODA ENYAQ iV 80X SPORTLINE
Prečo? 265 k, 425 elektricky okamžitých Nm a plaketka SportLine. A stále hľadáme dobré autá pre benzínovú hlavu rodiny

Suzuki S-Cross Elegance 1,4 BoosterJet Hybrid Allgrip
Pre komplexný obraz o novom Suzuki S-Cross, si dovolím využiť rétoriku relácie ÁNO/NIE a doplniť jednotlivé body rozvitými postrehmi z praxe.

Honda Civic e:HEV 2022 - Už je nás jedenásť!
Civic je dnes predstavený vo svojej 11. generácii, čo je dosť zaslúžené na to, aby si súčasné mladé hatchbacky dali vyrábať rodostromy.
VOLKSWAGEN ID.4 GTX
Prečo? 299 k, 310 Nm, pohon všetkých 4 kolies a okázalá prezentácia VW, že športový ako GTI
VOLKSWAGEN T-ROC R-LINE 1,5 TSI DSG
PREČO? 150 benzínových koní a ešte k tomu “spája autoritu SUV s dynamikou hatchbacku”

HONDA HR-V e:HEV 1,5 i-MMD ADVANCE STYLE
PREČO? Benzínový 4 valec, výkon 107+131 k, krútiaci moment 131+253 Nm a preto, že statočne verím, že Honda v sebe stále má kus športového ducha.

Volkswagen T-Roc 2022 - Dobre?
Pokiaľ raz niekto predá milión niečoho, vnímam to ako podnikateľský úspech ...
ALFA ROMEO GIULIA VELOCE TI
PREČO? Pretože 280 k, 400 Nm, pohon všetkých kolies Q4 a … pre elimináciu fyzickej nevery.

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV - O vetroni!
My vymäknutí európania mávame častokrát na optike príliš hladký, nemecký filter a tvary agresívneho origami zvyknú u slabých jedincov vyvolať závrať.
AUDI E-TRON SPORTBACK S QUATTRO
Prečo? 503 k, 973 Nm a to všetko ako býva dobrým zvykom u čisto elektrických áut, okamžite.
PORSCHE MACAN GTS 2022
Prečo? 440 koní, 550 Nm a pokračovanie pátrania po najlepšom aute pre benzínovú hlavu rodiny

Volkswagen Golf Alltrack 2,0 TSI 7DSG 4MOTION - Crew Car
Osobne som za tento rebríček svetovej kvality ohromne vďačný, pretože mi poskytuje odpoveď, na najsprofanovanejšiu otázku, ktorú môže ktokoľvek položiť človeku, čo testuje autá v predpoklade, že on odpovede pozná. Je to tak, poznám! Klaďte otázky prosím!
ALFA ROMEO STELVIO VELOCE Ti
Prečo? Pretože si pozrite reklamu na youtube. Alfa Romeo Stelvio - Commercial Spot. Tak preto!
Indian Scout Rogue - Na ulici už nie je bezpečno?!
Vmiesť do úvodu článku o novej motorke výraz “najagresívnejší”, môže zvádzať k predpokladu, že Indiáni poslali na trh nového darebáka! A oni hej!
MINI - Odkiaľ je farba British Racing Green?
Povieš MINI a 78% krčmy, si po 7 pive vizualizuje malé, tmavozelené auto - tí kreatívnejší, ešte s dvoma bielymi pruhmi naviac.