Caddykoľvek 5EQA - Prvá jazdaKráľovná KIA SorentoOctavia RSRally KucherenkoHore bezEvolúciaRocknRollaCUPRA PortfolioMercedes-Benz GLE CoupéShooting Brake 2Avantissimo!Shooting BrakePiaty elementAudi A6 PHEVRaptor AirlinesE-lien
Úvod / ÁNO/NIE na kopci

ÁNO/NIE na kopci

LADA 2101, 1976 a moje LEGENDY na kopci

LADA 2101, 1976 a moje LEGENDY na kopci

Šliapni alebo umri, “davááj”. Brzdový pedál potrebuje trochu kaukazskej surovosti.
(11.05.2021)
PORSCHE TAYCAN 4S PLUS

PORSCHE TAYCAN 4S PLUS

Prečo? Porsche a 530 koní
(03.05.2021)
MAZDA 6 WAGON 100th ANNIVERSARY

MAZDA 6 WAGON 100th ANNIVERSARY

Prečo? 194 koní a atmosférický, benzínový 2,5 liter
(27.04.2021)
ŠKODA OCTAVIA RS 180kW 2021

ŠKODA OCTAVIA RS 180kW 2021

Prečo? RS a 245 benzínových koní
(22.04.2021)
NISSAN JUKE 1,0 DIG-T 117 7DCT TEKNA

NISSAN JUKE 1,0 DIG-T 117 7DCT TEKNA

Prečo? Kontrastná spomienka na Nissan 370Z
(19.04.2021)
VOLKSWAGEN ARTEON 2,0 TSI 190k

VOLKSWAGEN ARTEON 2,0 TSI 190k

Prečo? Benzín a 190 koní. 
(19.04.2021)
VOLKSWAGEN ID.3 1ST MAX (PRO PERFORMANCE UPGRADE)

VOLKSWAGEN ID.3 1ST MAX (PRO PERFORMANCE UPGRADE)

Prečo? 150kW (204k) a zadný náhon. 
(19.04.2021)
MITSUBISHI SPACE STAR 1,2 MIVEC

MITSUBISHI SPACE STAR 1,2 MIVEC

Prečo? 980 kg, odznačik Sport na kufri a Mitsu ako legenda (niekde tam vzadu, v prachu a hmle vidím siluetu Lancer EVO)
(15.04.2021)
OPEL MOKKA GS LINE

OPEL MOKKA GS LINE

Prečo? GS line
(15.04.2021)
OPEL MOKKA e

OPEL MOKKA e

Prečo? Snaha porozumieť možnému budúcemu trendu, elektrického jazdenia pre radosť
(15.04.2021)
DODGE CHARGER SRT

DODGE CHARGER SRT

Prečo? Objem 6.4l, V8 HEMI, 492 k, RWD. 
(14.04.2021)
HYUNDAI i30 FASTBACK N LINE

HYUNDAI i30 FASTBACK N LINE

Prečo? Slabší brat ostrého Nka
(14.04.2021)
HONDA CR-V e:HEV SPORT LINE BLACK EDITION

HONDA CR-V e:HEV SPORT LINE BLACK EDITION

Prečo? Honda DNA a dynamické pomenovanie Sport Line
(14.04.2021)
BMW 740d xDRIVE SEDAN

BMW 740d xDRIVE SEDAN

Prečo? 340 koní, poznanie, či sa celebritný vodič môže v práci zabaviť
(14.04.2021)