Prvá dámaEQVKráľovná Rally KucherenkoHore bezRocknRollaCUPRA PortfolioAvantissimo!Raptor AirlinesE-lien
Úvod / ÁNO/NIE na kopci / HYUNDAI i20N

HYUNDAI i20N

HYUNDAI i20N a moje ÁNO/NIE na kopci


Prečo? 204 koní, 275 Nm a DNA rodiny N


Posed za volantom ÁNO (lepší ako i30N).  Úchop volantu ÁNO. Riadenie Ó ÁNO. Rozmiestnenie pedálov (3) ÁNO. Bočné vedenie sedadiel ÁNO. Sila a ťah motora, v súvislosti s váhou auta Ó ÁNO. Zvuk motora a výfuku, surové a uveriteľné ÁNO. 


Manuálna 6 stupňová prevodovka, pevné ÁNO. Elektronické medziplyny Ó ÁNO. Podvozok, pretekárske ÁNO. Pneumatiky Pirelli P Zero 215/40/18 Ó ÁNO. Benevolencia stabilzačného systému ÁNO. Brzdy NIE.


Motokára na každý deň? Budget car? ÁNO. Ale pozor, ak chcete i20N užívať denne, musíte byť trochu masochista. Je to vskutku tuhé, až pretekársky sa správajúce auto. 



Technická špecifikácia


 Motor    T-GDi radový 4 valec, turbo benzín, 1568 cm3 
 Max. výkon   204 k 
 Max. krútiaci moment   275 Nm 
 Objem nádrže  40 l 
 Prevodovka  6 stupňová manuálna
 Max. rýchlosť  230 km/h 
 Zrýchlenie 0-100  6,2 s
 Hmotnosť  1190-1220 kg
 Pneumatiky rozmer  215/40/18
 Dĺžka/šírka/výška  4075/1775/1440 mm
 Kufor  352 l
 Cena  24.890 €



Autor: Marek Varga, Foto: autor