Caddykoľvek 5EQA - Prvá jazdaKráľovná KIA SorentoOctavia RSRally KucherenkoHore bezEvolúciaRocknRollaCUPRA PortfolioMercedes-Benz GLE CoupéShooting Brake 2Avantissimo!Shooting BrakePiaty elementAudi A6 PHEVRaptor AirlinesE-lien
Úvod / ÁNO/NIE na kopci / NISSAN JUKE 1,0 DIG-T 117 7DCT TEKNA

NISSAN JUKE 1,0 DIG-T 117 7DCT TEKNA

NISSAN JUKE 1,0 DIG-T 117 7DCT TEKNA a moje ÁNO/NIE na kopci


Prečo? Kontrastná spomienka na Nissan 370Z


Posed za volantom, športové Ó ÁNO. Úchop volantu Ó ÁNO. Rozmiestnenie pedálov (2) NIE. Riadenie, presné Ó ÁNO. Opora sedadiel v zákrute ÁNO. Sila, ťah a zvuk motora Ó NIE. Podvozok Ó ÁNO. Priľnavosť prednej nápravy Ó ÁNO. Pomoc zadnej, pretáčavým ukročením ÁNO. Nastavenie ESP, agresívne NIE. Prevodovka NIE. Pádlami na volante Ó NIE. Reakcia na kickdown NIE. Brzdy ÁNO. 


Nerozumiem! Prečo pridružia k výbornému podvozku a riadeniu a sedadlám … a  k celkovo silne športovému pocitu za volantom, príliš umiernený motor a prevodovku, ktorá si s ním netyká? Teda v kontexte priamo s týmto autom. 


Ako komplexné riešenie do mesta a pridružené výlety, je totiž Juke super - imidžové, už aj praktické SUV s veľmi dobrým  pocitom z riadenia a podvozku - krásne sa s tým zatáča. 


Technická špecifikácia


 Motor  999 cm3. DIG-T 
 Max. výkon   86 kW (117 k) pri 5000 ot./min.
 Max. krútiaci moment   200 Nm pri 3000 ot./min.
 Palivo  bezolovnatý benzín 95
 Prevodovka  automatická 7st. (7DCT)
 Dĺžka/šírka/výška  4210/1800/1595 mm
 Prevádzková hmotnosť   1217-1267 kg
 Objem palivovej nádrže   46 l
 Objem batožinového priestoru   422 l
 Spotreba kombinovaná  6-6,4 l
 Max. rýchlosť 180km/h  180 km/h
 Zrýchlenie 0-100 km/h   11,8 s
 Farba  Šedá Gun
 Cena  23.690 €



Autor: Marek Varga, Foto: autor