Prvá dámaEQVCaddykoľvek 5EQA - Prvá jazdaKráľovná Octavia RSRally KucherenkoHore bezEvolúciaRocknRollaCUPRA PortfolioMercedes-Benz GLE CoupéAvantissimo!Shooting BrakePiaty elementAudi A6 PHEVRaptor AirlinesE-lien
Úvod / ÁNO/NIE na kopci / PORSCHE 911 CARRERA 4 CABRIO

PORSCHE 911 CARRERA 4 CABRIO

PORSCHE 911 CARRERA 4 CABRIO a moje ÁNO/NIE na kopci


Prečo? 911


Posed za volantom, veľmi nízke Ó ÁNO. Úchop volantu ÁNO. Vizuálne uspokojenie z pohľadu na centrálny, analógový otáčkomer Ó ÁNO. Rozmiestnenie pedálov pre brzdenie ľavou nohou NIE. Riadenie, zamatovo presné Ó ÁNO. Bočná podpora sedadiel NIE. Sila a ťah motora Ó ÁNO. Zvuk Ó ÁNO. Práca automatickej prevodovky v režime Sport Plus Ó ÁNO. S pádlami na volante, okamžité Ó ÁNO. Podvozok, atletické ÁNO. Štvorkolka, takmer násilnícke ÁNO. Benevolencia stabilizácie, ďakujem, Ó ÁNO. Brzdy, tvrdé Ó ÁNO. Pneumatiky Pirelli P Zero   245/35/20 a 305/30/21, pišťavé až voňavé ÁNO. 


Že základná motorizácia nestačí je predsudok. 385 koní je dosť. A pokiaľ zložite strechu, zrazu je ich vďaka ešte lepšiemu zvuku a silnejšiemu vetru, oveľa viac. A tie pádla - konečne po dlhom čase som mal z toho elektronického pohlavného styku s prevodovkou, ozajstnú fyzickú radosť. 


Autor: Marek Varga, Foto: autor