Prvá dámaEQVKráľovná Rally KucherenkoHore bezRocknRollaCUPRA PortfolioAvantissimo!Raptor AirlinesE-lien
Úvod / ÁNO/NIE / RENAULT MEGANE R.S. TROPHY

RENAULT MEGANE R.S. TROPHY

RENAULT MEGANE R.S. TROPHY a moje ÁNO/NIE na kopci


Prečo? 300 koní, 420 Nm, 4Control a odznak RS


Posed za volantom Ó ÁNO. Úchop volantu, konštrukčné Ó ÁNO, čalúnené NIE. Riadenie Ó ÁNO. Sedadlá a ich bočné vedenie v zákrutách, 2.200 eurové ÓÓ ÁNO (najlepšie HH sedadlá). Rozmiestnenie pedálov pre brzdenie ľavou nohou ÁNO/NIE. 


Sila a ťah motora, 1,8 litrové Ó ÁNO. Zvuk motora Ó ÁNO. Zvuk výfuku, surovo-brblavé Ó ÁNO. Práca automatickej prevodovky EDC, ovládanej výhradne krásnymi kovovými pádlami pod volantom, fixné Ó ÁNO (prevodovka má samozrejme aj plne automatický režim, ale nechcel som). Podvozok Ó ÁNO. 


Práca funkcie natáčania zadnej nápravy 4Control, Ó ÁNO. Pneumatiky Bridgestone Potenza S007 (245/35/19) ÁNO. Benevolencia stabilizačného systému v režime Race, Ó ÁNO. Brzdy ÁNO. 


Korunu na hlavu/kapotu tomuto ostrému hatchbacku! Bez debaty! Je to KRÁĽ! (Marek)



Technická špecifikácia


 Motor   1798 cm3, turbo benzín, 4 valec 
 Max. výkon   300 k 
 Max. rýchlosť   255 km/h 
 Max. krútiaci moment   420 Nm 
 Zrýchlenie 0-100  5,7 s
 Prevodovka  automatická dvojspojková EDC
 Dĺžka/šírka/výška  4372/1874/1445 mm
 Hmotnosť    1437 kg
 Pneumatiky  Bridgestone Potenza S007 245/35/19
 Farba  žltá Sirius