VIDEOVW ID.4 GTX videoTínedžeriOpel Astra Sports Tourers DominikouRally KucherenkoBMW XM rozhovor
Úvod / ÁNO/NIE

ÁNO/NIE

<< 1 2 3 4  >> 
MAZDA CX-5 SkyActiveG 6MT AWD

MAZDA CX-5 SkyActiveG 6MT AWD

Prečo? 2,0 SkyActive, 165k, pohon všetkých kolies
(17.09.2022)
VOLVO XC40 RECHARGE TWIN

VOLVO XC40 RECHARGE TWIN

PREČO? 408 k, 660 Nm a pohon všetkých 4 kolies
(07.06.2022)
ŠKODA FABIA MONTE CARLO 1,5 TSI 7DSG

ŠKODA FABIA MONTE CARLO 1,5 TSI 7DSG

PREČO? 150 benzínových koní a dynamický prívlastok Monte Carlo
(07.06.2022)
HYUNDAI IONIQ 5

HYUNDAI IONIQ 5

PREČO? Pretože 217 plnoelektrických koní, 350 Nm, a pohon zadnej nápravy 
(07.06.2022)
DACIA JOGGER EXTREME TCe 110 LIMITED EDITION

DACIA JOGGER EXTREME TCe 110 LIMITED EDITION

PREČO? 110 koní, 200 Nm, 1280 kg a počas prvých km sa mi zdalo, že to nejak dobre zatáča
(07.06.2022)
HONDA CB500F 2022

HONDA CB500F 2022

PREČO? 48 koní, 43 Nm, 189 kg a predpoklad, že ide o obratného naháča
(07.06.2022)
HYUNDAI KONA N

HYUNDAI KONA N

PREČO? 280 koní, 392 Nm a športové DNA rodiny N
(06.06.2022)
BMW iX xDrive40

BMW iX xDrive40

PREČO? 326 plne elektrických koní a zvedavosť ako sa 2440 kg popasuje s #vzdyradostzjazdy
(26.05.2022)
MERCEDES-BENZ S580e LONG

MERCEDES-BENZ S580e LONG

PREČO? 503 koní a zvedavosť ako sa podľa protokolu jazdí v serpentínach


(21.05.2022)
OPEL ZAFIRA E LIFE

OPEL ZAFIRA E LIFE

PREČO? Chuť zdokumentovať predstavu, že v športovo vnímanom šate ÁNO/NIE, je možné opísať i auto so silne praktickým a ekologickým  zameraním. 

(19.05.2022)
SUZUKI GSX-S1000GT

SUZUKI GSX-S1000GT

PREČO? 152 koní, 106 Nm, 11 tisíc otáčok a označenie GT - akože krížom cez Európu
(12.05.2022)
NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID

NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID

PREČO? 140 benzínových koní a manuálna 6 st. prevodovka

(04.05.2022)
FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM

FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM

PREČO? 457 koní, 825 Nm, benzínový V6 a pohon všetkých 4 kolies

(27.04.2022)
MITSUBISHI SPACE STAR SPORT

MITSUBISHI SPACE STAR SPORT

PREČO? 80 k a 102 Nm nie sú dnes čísla na odpadnutie, ale v kombinácii s 950 kg ...

(13.04.2022)
ŠKODA ENYAQ COUPE iV 80 SPORTLINE

ŠKODA ENYAQ COUPE iV 80 SPORTLINE

PREČO? 204 elektrický koní, 310 okamžitých Nm, imidžový zadok a prívlastok inklinujúci ku športu - coupe!

(13.04.2022)
BMW 420d GRAN COUPE xDRIVE M SPORT

BMW 420d GRAN COUPE xDRIVE M SPORT

PREČO? Popravde, iba som šiel okolo (kopca so zákrutami) a chcel vyskúšať 190 naftových koní. A s radosťou zistil, že riadenie, podvozok a brzdy stoja za to!

(13.04.2022)
ŠKODA ENYAQ iV 80X SPORTLINE

ŠKODA ENYAQ iV 80X SPORTLINE

Prečo? 265 k, 425 elektricky okamžitých Nm a plaketka SportLine. A stále hľadáme dobré autá pre benzínovú hlavu rodiny

(07.04.2022)
VOLKSWAGEN ID.4 GTX

VOLKSWAGEN ID.4 GTX

Prečo? 299 k, 310 Nm, pohon všetkých 4 kolies a okázalá prezentácia VW, že športový ako GTI
(22.03.2022)
VOLKSWAGEN T-ROC R-LINE 1,5 TSI DSG

VOLKSWAGEN T-ROC R-LINE 1,5 TSI DSG

PREČO? 150 benzínových koní a ešte k tomu “spája autoritu SUV s dynamikou hatchbacku”

(17.03.2022)
HONDA HR-V e:HEV 1,5 i-MMD ADVANCE STYLE

HONDA HR-V e:HEV 1,5 i-MMD ADVANCE STYLE

PREČO? Benzínový 4 valec, výkon 107+131 k, krútiaci moment 131+253 Nm a preto, že statočne verím, že Honda v sebe stále má kus športového ducha.

(11.03.2022)
<< 1 2 3 4  >>