INEOS GrenadierFL5Alfa samicas Dominikou
Úvod / ÁNO/NIE

ÁNO/NIE

<< 1 2 3 4  >> 
VOLKSWAGEN T-ROC 1,5 TSI MT6 a moje ÁNO/NIE

VOLKSWAGEN T-ROC 1,5 TSI MT6 a moje ÁNO/NIE

Prečo? 150 koní, 1396 kg a šesť stupňový manuál

(29.06.2023)
ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE 20TSI 4x4

ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE 20TSI 4x4

PREČO? 2 l benzínový 4 valec, 190 k, 320 Nm z 0 na 100 za 6,8 s, Vmax 239 km/h a pohon oboch náprav
(23.01.2023)
BMW M340i xDRIVE SEDAN

BMW M340i xDRIVE SEDAN

Prečo? 374 k s benzínového 6 valca s mildhybridom a pohon úplne všetkých náprav

(13.01.2023)
MAZDA CX-60 e-SKYACTIVE PHEV

MAZDA CX-60 e-SKYACTIVE PHEV

Prečo? 2,5 l benzínový motor spriahnutý s baterkami, 327 k, 500 Nm, 8AT a pohon oboch náprav.

(07.01.2023)
SEAT ATECA FR 2.0 TSI 4Drive

SEAT ATECA FR 2.0 TSI 4Drive

Prečo? 190 k z 2.0 TSI, 320 Nm a pohon oboch náprav 4Drive

(03.01.2023)
BMW iX M60

BMW iX M60

Prečo? 619 k, 1100 Nm a 3,8 s na 100 v neopozeranom outfite. 
(30.09.2022)
MAZDA CX-5 SkyActiveG 6MT AWD

MAZDA CX-5 SkyActiveG 6MT AWD

Prečo? 2,0 SkyActive, 165k, pohon všetkých kolies
(17.09.2022)
VOLVO XC40 RECHARGE TWIN

VOLVO XC40 RECHARGE TWIN

PREČO? 408 k, 660 Nm a pohon všetkých 4 kolies
(07.06.2022)
ŠKODA FABIA MONTE CARLO 1,5 TSI 7DSG

ŠKODA FABIA MONTE CARLO 1,5 TSI 7DSG

PREČO? 150 benzínových koní a dynamický prívlastok Monte Carlo
(07.06.2022)
HYUNDAI IONIQ 5

HYUNDAI IONIQ 5

PREČO? Pretože 217 plnoelektrických koní, 350 Nm, a pohon zadnej nápravy 
(07.06.2022)
DACIA JOGGER EXTREME TCe 110 LIMITED EDITION

DACIA JOGGER EXTREME TCe 110 LIMITED EDITION

PREČO? 110 koní, 200 Nm, 1280 kg a počas prvých km sa mi zdalo, že to nejak dobre zatáča
(07.06.2022)
HONDA CB500F 2022

HONDA CB500F 2022

PREČO? 48 koní, 43 Nm, 189 kg a predpoklad, že ide o obratného naháča
(07.06.2022)
HYUNDAI KONA N

HYUNDAI KONA N

PREČO? 280 koní, 392 Nm a športové DNA rodiny N
(06.06.2022)
BMW iX xDrive40

BMW iX xDrive40

PREČO? 326 plne elektrických koní a zvedavosť ako sa 2440 kg popasuje s #vzdyradostzjazdy
(26.05.2022)
MERCEDES-BENZ S580e LONG

MERCEDES-BENZ S580e LONG

PREČO? 503 koní a zvedavosť ako sa podľa protokolu jazdí v serpentínach


(21.05.2022)
OPEL ZAFIRA E LIFE

OPEL ZAFIRA E LIFE

PREČO? Chuť zdokumentovať predstavu, že v športovo vnímanom šate ÁNO/NIE, je možné opísať i auto so silne praktickým a ekologickým  zameraním. 

(19.05.2022)
SUZUKI GSX-S1000GT

SUZUKI GSX-S1000GT

PREČO? 152 koní, 106 Nm, 11 tisíc otáčok a označenie GT - akože krížom cez Európu
(12.05.2022)
NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID

NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID

PREČO? 140 benzínových koní a manuálna 6 st. prevodovka

(04.05.2022)
FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM

FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM

PREČO? 457 koní, 825 Nm, benzínový V6 a pohon všetkých 4 kolies

(27.04.2022)
MITSUBISHI SPACE STAR SPORT

MITSUBISHI SPACE STAR SPORT

PREČO? 80 k a 102 Nm nie sú dnes čísla na odpadnutie, ale v kombinácii s 950 kg ...

(13.04.2022)
<< 1 2 3 4  >>