ÁNO/NIE
VOLKSWAGEN T-ROC 1,5 TSI MT6 a moje ÁNO/NIE
Prečo? 150 koní, 1396 kg a šesť stupňový manuál
(29.06.2023)
ŠKODA OCTAVIA SPORTLINE 20TSI 4x4
PREČO? 2 l benzínový 4 valec, 190 k, 320 Nm z 0 na 100 za 6,8 s, Vmax 239 km/h a pohon oboch náprav
(23.01.2023)
BMW M340i xDRIVE SEDAN
Prečo? 374 k s benzínového 6 valca s mildhybridom a pohon úplne všetkých náprav
(13.01.2023)
MAZDA CX-60 e-SKYACTIVE PHEV
Prečo? 2,5 l benzínový motor spriahnutý s baterkami, 327 k, 500 Nm, 8AT a pohon oboch náprav.
(07.01.2023)
ŠKODA FABIA MONTE CARLO 1,5 TSI 7DSG
PREČO? 150 benzínových koní a dynamický prívlastok Monte Carlo(07.06.2022)
HYUNDAI IONIQ 5
PREČO? Pretože 217 plnoelektrických koní, 350 Nm, a pohon zadnej nápravy(07.06.2022)
DACIA JOGGER EXTREME TCe 110 LIMITED EDITION
PREČO? 110 koní, 200 Nm, 1280 kg a počas prvých km sa mi zdalo, že to nejak dobre zatáča(07.06.2022)
BMW iX xDrive40
PREČO? 326 plne elektrických koní a zvedavosť ako sa 2440 kg popasuje s #vzdyradostzjazdy(26.05.2022)
MERCEDES-BENZ S580e LONG
PREČO? 503 koní a zvedavosť ako sa podľa protokolu jazdí v serpentínach
(21.05.2022)
OPEL ZAFIRA E LIFE
PREČO? Chuť zdokumentovať predstavu, že v športovo vnímanom šate ÁNO/NIE, je možné opísať i auto so silne praktickým a ekologickým zameraním.
(19.05.2022)
SUZUKI GSX-S1000GT
PREČO? 152 koní, 106 Nm, 11 tisíc otáčok a označenie GT - akože krížom cez Európu(12.05.2022)
NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID
PREČO? 140 benzínových koní a manuálna 6 st. prevodovka
(04.05.2022)
FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM
PREČO? 457 koní, 825 Nm, benzínový V6 a pohon všetkých 4 kolies
(27.04.2022)
MITSUBISHI SPACE STAR SPORT
PREČO? 80 k a 102 Nm nie sú dnes čísla na odpadnutie, ale v kombinácii s 950 kg ...
(13.04.2022)