VIDEOVW ID.4 GTX videoTínedžeriOpel Astra Sports Tourers DominikouRally KucherenkoBMW XM rozhovor
Úvod / ÁNO/NIE

ÁNO/NIE

<< 1 2 3  >> 
OPEL ZAFIRA E LIFE

OPEL ZAFIRA E LIFE

PREČO? Chuť zdokumentovať predstavu, že v športovo vnímanom šate ÁNO/NIE, je možné opísať i auto so silne praktickým a ekologickým  zameraním. 

(19.05.2022)
SUZUKI GSX-S1000GT

SUZUKI GSX-S1000GT

PREČO? 152 koní, 106 Nm, 11 tisíc otáčok a označenie GT - akože krížom cez Európu
(12.05.2022)
NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID

NISSAN QASHQAI 1,3 DIG-T MILD HYBRID

PREČO? 140 benzínových koní a manuálna 6 st. prevodovka

(04.05.2022)
FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM

FORD EXPLORER 3.0 V6 ECOBOOST PHEV PLATINUM

PREČO? 457 koní, 825 Nm, benzínový V6 a pohon všetkých 4 kolies

(27.04.2022)
MITSUBISHI SPACE STAR SPORT

MITSUBISHI SPACE STAR SPORT

PREČO? 80 k a 102 Nm nie sú dnes čísla na odpadnutie, ale v kombinácii s 950 kg ...

(13.04.2022)
ŠKODA ENYAQ COUPE iV 80 SPORTLINE

ŠKODA ENYAQ COUPE iV 80 SPORTLINE

PREČO? 204 elektrický koní, 310 okamžitých Nm, imidžový zadok a prívlastok inklinujúci ku športu - coupe!

(13.04.2022)
BMW 420d GRAN COUPE xDRIVE M SPORT

BMW 420d GRAN COUPE xDRIVE M SPORT

PREČO? Popravde, iba som šiel okolo (kopca so zákrutami) a chcel vyskúšať 190 naftových koní. A s radosťou zistil, že riadenie, podvozok a brzdy stoja za to!

(13.04.2022)
ŠKODA ENYAQ iV 80X SPORTLINE

ŠKODA ENYAQ iV 80X SPORTLINE

Prečo? 265 k, 425 elektricky okamžitých Nm a plaketka SportLine. A stále hľadáme dobré autá pre benzínovú hlavu rodiny

(07.04.2022)
VOLKSWAGEN ID.4 GTX

VOLKSWAGEN ID.4 GTX

Prečo? 299 k, 310 Nm, pohon všetkých 4 kolies a okázalá prezentácia VW, že športový ako GTI
(22.03.2022)
VOLKSWAGEN T-ROC R-LINE 1,5 TSI DSG

VOLKSWAGEN T-ROC R-LINE 1,5 TSI DSG

PREČO? 150 benzínových koní a ešte k tomu “spája autoritu SUV s dynamikou hatchbacku”

(17.03.2022)
HONDA HR-V e:HEV 1,5 i-MMD ADVANCE STYLE

HONDA HR-V e:HEV 1,5 i-MMD ADVANCE STYLE

PREČO? Benzínový 4 valec, výkon 107+131 k, krútiaci moment 131+253 Nm a preto, že statočne verím, že Honda v sebe stále má kus športového ducha.

(11.03.2022)
ALFA ROMEO GIULIA VELOCE TI

ALFA ROMEO GIULIA VELOCE TI

PREČO? Pretože 280 k, 400 Nm, pohon všetkých kolies Q4 a … pre elimináciu fyzickej nevery.

(10.03.2022)
PORSCHE MACAN GTS 2022

PORSCHE MACAN GTS 2022

Prečo? 440 koní, 550 Nm a pokračovanie pátrania po najlepšom aute pre benzínovú hlavu rodiny


(17.02.2022)
AUDI E-TRON SPORTBACK S QUATTRO

AUDI E-TRON SPORTBACK S QUATTRO

Prečo? 503 k, 973 Nm a to všetko ako býva dobrým zvykom u čisto elektrických áut, okamžite.  
(17.02.2022)
ALFA ROMEO STELVIO VELOCE Ti

ALFA ROMEO STELVIO VELOCE Ti

Prečo? Pretože si pozrite reklamu na youtube. Alfa Romeo Stelvio - Commercial Spot. Tak preto!
(02.02.2022)
RENAULT ZOE

RENAULT ZOE

Prečo? Ako sa 136 elektrických koní vysporiada s 1577 kg pri -5 stupňoch

(14.01.2022)
RENAULT TRAFIC SPACECLASS

RENAULT TRAFIC SPACECLASS

Prečo? Ako si 170 koní a 380 Nm poradí s hmotnosťou 2349 kg v tvare pojazdného paneláku

(13.01.2022)
FANÚŠIK, ČITATEĽ, DIVÁK

FANÚŠIK, ČITATEĽ, DIVÁK

Prečo? veľmi pekne ďakujem
(22.12.2021)
AUDI SQ5 SPORTBACK

AUDI SQ5 SPORTBACK

Prečo? 341 koní, 700 Nm, Quattro a pokračovanie prieskumu, či SUV môže byť dnes kompromis pre benzínovú hlavu rodiny?

(16.12.2021)
SUZUKI SWIFT SPORT

SUZUKI SWIFT SPORT

Prečo? 129 koní, 235 Nm a 53 Nm (elektromotor), váha 1095 kg a prívlastok Sport
(09.12.2021)
<< 1 2 3  >>