ÁNO/NIE
ŠKODA ENYAQ COUPE iV 80 SPORTLINE
PREČO? 204 elektrický koní, 310 okamžitých Nm, imidžový zadok a prívlastok inklinujúci ku športu - coupe!
BMW 420d GRAN COUPE xDRIVE M SPORT
PREČO? Popravde, iba som šiel okolo (kopca so zákrutami) a chcel vyskúšať 190 naftových koní. A s radosťou zistil, že riadenie, podvozok a brzdy stoja za to!
ŠKODA ENYAQ iV 80X SPORTLINE
Prečo? 265 k, 425 elektricky okamžitých Nm a plaketka SportLine. A stále hľadáme dobré autá pre benzínovú hlavu rodiny
VOLKSWAGEN ID.4 GTX
Prečo? 299 k, 310 Nm, pohon všetkých 4 kolies a okázalá prezentácia VW, že športový ako GTIVOLKSWAGEN T-ROC R-LINE 1,5 TSI DSG
PREČO? 150 benzínových koní a ešte k tomu “spája autoritu SUV s dynamikou hatchbacku”
HONDA HR-V e:HEV 1,5 i-MMD ADVANCE STYLE
PREČO? Benzínový 4 valec, výkon 107+131 k, krútiaci moment 131+253 Nm a preto, že statočne verím, že Honda v sebe stále má kus športového ducha.
ALFA ROMEO GIULIA VELOCE TI
PREČO? Pretože 280 k, 400 Nm, pohon všetkých kolies Q4 a … pre elimináciu fyzickej nevery.
PORSCHE MACAN GTS 2022
Prečo? 440 koní, 550 Nm a pokračovanie pátrania po najlepšom aute pre benzínovú hlavu rodiny
AUDI E-TRON SPORTBACK S QUATTRO
Prečo? 503 k, 973 Nm a to všetko ako býva dobrým zvykom u čisto elektrických áut, okamžite.ALFA ROMEO STELVIO VELOCE Ti
Prečo? Pretože si pozrite reklamu na youtube. Alfa Romeo Stelvio - Commercial Spot. Tak preto!RENAULT TRAFIC SPACECLASS
Prečo? Ako si 170 koní a 380 Nm poradí s hmotnosťou 2349 kg v tvare pojazdného paneláku
AUDI SQ5 SPORTBACK
Prečo? 341 koní, 700 Nm, Quattro a pokračovanie prieskumu, či SUV môže byť dnes kompromis pre benzínovú hlavu rodiny?