.s DominikouKlikni ÁNO pre video!TínedžeriOpel Astra Sports TourerEnyaq iV finalista 2022Rally KucherenkoRaptor Airlines
Úvod / ÁNO/NIE / AUDI SQ5 SPORTBACK

AUDI SQ5 SPORTBACK

AUDI SQ5 SPORTBACK a moje ÁNO/NIE 


Prečo:

341 koní, 700 Nm, Quattro a pokračovanie prieskumu, či SUV môže byť dnes kompromis pre benzínovú hlavu rodiny?


A/N:

Vizuálny, prvý dotyk s maskou Singleframe, jednodielne ÁNO. S profilom Sportback, subjektívne NIE. Grafika zadných LED s troma svetelnými podpismi, ÁNO. Posed za volantom ÓÓ ÁNO. Úchop volantu ÁNO. Riadenie, silne tapacírované ÁNO. Rozmiestnenie pedálov (2) pre brzdenie ľavou nahou ÁNO. Sila a ťah motora Ó ÁNO. Zvuk motora NIE. Zvuk výfuku, smerom von modulované ÁNO. Podvozok v režime Comfort Ó ÁNO. V režime Dynamic, prikrčené ÁNO. 


Bočné vedenie sedadiel v zákrutách, nenápadné ÁNO. Reakcia na kickdown NIE. Možnosť vypnúť stabilizačný systém ESC off na papieri ÁNO. Možnosť skutočného vypnutia stabilizácie, fyzikálne NIE. Pohon všetkých kolies Quattro, rýchlo nastupujúce Ó ÁNO. Schopnosť vysporiadať sa s hmotnosťou takmer 2,2 tony ÁNO. Brzdy, nevädnúce Ó ÁNO.



Záver:

“Každému, čo jeho je!” Vraví akési staré príslovie, nejakého kmeňa, bohvie odkiaľ. Principiálne však ide o to, že dnes Audi dokáže vyrobiť auto, v ktorom sa dá cítiť ako v žiadnom inom - z pohľadu denného užívania a občasnej jazdeckej radosti. Pokiaľ je niekto posadnutý a ortodoxný petrolhead, bude mu zrejme clivo, možno i nevoľno, počas riadenia auta, ktoré ho vie uhýčkať k smrti. Darmo, je 21. storočie, technika v rozpuku a takto to my zákazníci chceme. A pokiaľ na to máme, chceme SQ5. V MENE SNEHU I ĽADU I GRIPU SVÄTÉHO, QUATTRO!


Technická špecifikácia:

 Motor   V6 TDI, 2967 cm3 
 Max. výkon   341 k 
 Max. krútiaci moment   700 Nm 
 Max. rýchlosť  250 km/h 
 Zrýchlenie  5,1 s 
 Pohon  Quattro so samosvorným diferenciálom 
 Prevodovka  Tiptronic 8 st. 
 Hmotnosť  2197 kg 
 Kufor   500 l 
 Nádrž  70 l 
 Spotreba  10,4 l 
 Emisie  213 g/km 
 Dĺžka/šírka/výška  4689/2140/1633 mm 
 Cena  88.754 € 


Autor: Marek Varga, Foto: autor