VOLKSWAGEN ID.4 GTX
VOLKSWAGEN ID.4 GTX a moje ÁNO/NIE
PREČO?
299 k, 310 Nm, pohon všetkých 4 kolies a okázalá prezentácia VW, že športový ako GTI
ÁNO/NIE
Prvý vizuálny dojem, robustné a moderné ÁNO. Dizajn interiéru, minimalistické a útulné ÁNO. Posed za volantom, vzdušné ÁNO. Úchop volantu, kožené Ó ÁNO. Riadenie, progresívne a komunikatívne ÁNO. Rozmiestnenie pedálov ÁNO. Práca automatickej prevodovky ÁNO. Bočné vedenie sedadiel, šport NIE, komfort ÁNO.
Sila motora NIE, ťah motora ÁNO, reakcia na kickdown ÁNO. Podvozok, rodinno-športové, istotu budiace Ó ÁNO. Zvuk motora a výfuku NIE. Benevolencia stabilizačného systému ESC ÁNO. Disky 21” dizajnové ÁNO, praktické NIE. Priestor v kufri ÁNO. Prístup do kufra ÁNO. Pneumatiky, defenzívne NIE, funkčné ÁNO. Brzdy Ó ÁNO. Zapustené kľúčky dverí, pevné a dizajnové ÁNO. Zadné svetlá s voliteľnou grafikou, imidžové ÁNO. Predné LED svetlá IQ.LIGHT s maticovým vykresľovaním terénu a nasvecovaním do zákrut, Ó ÁNO.
ZÁVER
ID.4 GTX má dynamický šmrnc ako zvonku tak zvnútra a dokonca i počas jazdy.Tento druh auta poskytuje tak dostatočný súbor vnemov pre radosť spoza volantu, že okrem toho, že sa vodič zabaví, samotná posádka prijíma a užíva všetky vymoženosti komfortného a moderného jazdenia. Všetkého je dostatok, všetkého je akurát a pre márnivcov je tu toto!
TECHNICKÁ ŠPECIFIKÁCIA
Motor | elektro |
Max. výkon | 299 k |
Max. krútiaci moment | 310 Nm |
Max. rýchlosť | 180 km/h |
Zrýchlenie z 0-100 | 6,2 s |
Zrýchlenie 0-60 | 3,2 s |
Batéria | 77 kWh |
Dojazd | 461 km |
Prevodovka | automatická |
Dĺžka/šírka/výška | 4582/1852/1601 mm |
Rozchod kolies vpredu/vzadu | 1587/1562 mm |
Hmotnosť | 2211 kg |
Kufor | 543 l |
Spotreba | 16,3 kWh/100 km |
Cena | 56.090 € |
Autor: Marek Varga, Foto: autor, Kamera: Christián Varkonda