INEOS GrenadierFL5Alfa samicas Dominikou
Úvod / ÁNO/NIE / VOLKSWAGEN T-ROC 1,5 TSI MT6 a moje ÁNO/NIE

VOLKSWAGEN T-ROC 1,5 TSI MT6 a moje ÁNO/NIE

Posed za volantom Ó ÁNO. Úchop volantu ÁNO. Riadenie otupelé, ale inak poslušné ÁNO. Rozmiestnenie pedálov (3), ÁNO, kto vie, môže skúsiť medziplyny, dajú sa pekne dávkovať. Podpora sedadiel v zákrutách NIE. Sila a ťah motora ÁNO, ale nechce sa mu do otáčok. Zvuk motora bezpohlavné NIE. Zvuk výfuku, akoby si fúkal do kovovej rúry, takže ÁNO. 


Manuálne radenie, primäkké, nepresné NIE, ovládanie pedálu spojky, príjemne tuhé ÁNO.  Podvozok poddajné Ó ÁNO, na limite nedotáčavý. Ochota zadnej nápravy vydať sa do pretáčavého šmyku NIE. Pneumatiky Goodyear Efficient Grip Performance, 215/55/17, veľmi dobre signalizujúce ÁNO. Brzdy, postačujúce ÁNO. Práca stabilizačného systému, dobre utajené ÁNO.


Volkswagen T-Roc so 150 koňami na prednej náprave je, pokiaľ chce, veľmi svižným crossoverom. Na prvú pôsobí ako bežný každodenný spoločník, ale s týmto motorom a prevodovkou vie rýchlu jazdu v zákrutách zaujímavo podať. Svoje jazdecké limity komunikuje veľmi zrozumiteľne a včas a pokiaľ sa vodič číta jeho možnosti a prispôsobí tempo, stále bude oproti štandardu veľmi rýchly. Kombináciu podpornej istoty za volantom a skoré upozornenia považujem za dobrú kombináciu pre moment, ktorý dovoľuje viac prišliapnuť pedál plynu.




Autor: Marek Varga